Vilken ska jag ha?

Nu kommer jag till det här med barnvagn IGEN
men jag vet inte alls vad jag vill ha för vagn.
Som sagt finns det miljoner olika barnvagnar.
Har iaf kommit fram till att jag vill ha en Emmaljunga eller en Carena!





Jag är sjukt sugen på den här bruna Carenan, jag tycker den är jättefin
men jag stör mig på suffletten!







 

MEN jag vill så gärna ha en Emmaljunga men vad ska man ha för färg?



Jag är i valet och kvalet, men en ny ska jag ha!!!

(bilderna är lånade grån google)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker du ska köpa en Emmaljunga;)

Fasen vilket bra lsut det var förutom att Tony hamnade i finkan. Visste att det var den där jävla Markus som våldtog henne!

2010-05-06 @ 08:36:45
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0