Vad har hänt med folk?

Har folk tappat respekten helt totalt eller?
I söndagskväll kl 11 ställer sig grannen med sin bil på gräsmattan och varvar bilen så mycket han någonsin orkar och även nu har han börjat göra de, ja vet inte vad han får ut av att göra de? hade han kanske tänkt att varv bilen tills den exploderar?
Han dom ingen respekt alls för att det finns folk som sover vid den tiden eller att det finns barn som sover, som tur är så har Lowa inte vaknat av de ÄN. Jag har sån god lust att öppna fönstret och skrika alla fula jävla ord jag kan men som tur är så har jag mina begränsningar..
Förra sommaren var de likadant och de kunde alltså vara mitt i natten och även min syster som bort en liten bit bort kunde höra hur han stod och nö varva..

Jag hoppas han ger sig snart!!!!



P.s Detta inlägg skulle varit uppdaterat igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0