Underbart!

Nu har jag precis lagt Lowa för natten, skönt att sitta och ta det lite lugnt en stund känner jag, för jag är helt mör och trött i kroppen efter ridningen, det var verkligen super härligt att rida idag eftersom det inte va allt för varmt fast solen sken!
Det blir förhoppnigsvis en tur till i veckan :)

Lowa hade haft de bra hemma hos Ingrid och hon verkade inte ha saknat mig speciellt mycket, när vi kom tillbaka satt dom och lekte med en massa burkar i köket :) Tackar verkligen Ingrid för att hon passade henne medans jag och Anna red, vad skulle ja göra utan henne ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Det är nog snarare hon som tackar dig ;) höhö =)

2010-05-31 @ 21:04:41
URL: http://bagerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0