treåkigare än tråkigast!

Sitter och har de precis dö tråkigt, har ingen tvätt att tvätta, ingen disk att plocka med, inga golv att damsuga/torka. Känns som mitt liv går ut på att städa men riktigt så är de inte utan jag ser det mer som en sysselsättning och nu är allt klart och inget bra på tv så vi får se vad kvällen bjuder på?!

Imorgon ska jag och Lowa iaf in till stan med Anna och Thea en sväng, behöver nog kolla lite kläder till Lowa.
Och jag hoppas på att det blir fint väder så man kan vara ute lite, håller på att rensar allt ogräs mellan plattorna nere vid källardörren men eftersom Lowa har dåligt tålamod med att sitta still så blev de inte så mycket gjort idag!


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0