tisdag..

Snart har den här dagen också gått, har haft min kära vän Anna(Gustavsson) här på besök på förmiddagen vi drack lite kaffe och pratade bara en massa strunt :)
Sen när hon hade åkt så gick jag över till min syster och hälsade på, har inte varit där på några dagar så nu var de dax igen. Lowa och Thea är så söta när dom far runt på golvet ihop och jag längtar tills dom bli så stora så dom springer runt. Dom kommer att vara som syskon ;)

Nu ligger Lowa och sover middag och sen när hon vaknar(om de inte bli för sent) ska jag hinna iväg och hälsa på Anna(gustavsson) och hennes mamma i bageriet och sen ska jag till min mamma när hon slutat jobbet och kolla hur hon blev i håret eftersom hon va hos frisören igår..



Nu ska jag plocka här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0