Strålande sol..

Gode gud vilket underbart väder det är ute, de är nästan så man skulle kunna tro att det är sommar. Men vad sitter jag då inne för? Jo för att Lowa ska få mat och sen sova! Under tiden hon sover ska jag hänga ut andra tvätten för idag sen börja lite smått med maten och kanske sola om de hinns med!
Annars idag har jag städat hemma, varit till affären och sen en promenad fick till slut slänga av mig jackan så jag inte skulle svettas ihjäl!!

I eftermiddag ska jag till min mamma, bad för Lowas del och sen kolla på andra avenyn, de är ju som sagt sista avsnittet idag och ingen är ledsnare än jag, VARFÖR? det är ju så himla bra och jag kommer sakna att inte kunna sätta mig på onsdagsmorgon och kolla på det.
Kollade på programet förut och det va ett rikitgt bra slut, det slutade precis som jag ville ha det FÖRUTOM att Tony sitter i fängelset!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vafan sitter han i fängelse?! Gud va nyfiken jag blev nu!!!

2010-05-05 @ 12:34:10
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0