Söndag!

Söndag idag då? Även fast de har kännts så i flera dagar eftersom Johannes har varit ledig onsdag, torsdag och fredag och då blir de virrigt!!
Idag har jag varit hemma hos min mamma i stort sett hela dagen jag och Lowa blev mjudna på mat och rabarberpaj :)
Lowa lyckades även somna ute i vagnen och sov en hel timma, inte dåligt för att vara henne eftersom hon inte gillar att sova i vagnen!

När jag kom hem hoppade vi in i duschen och när vi kom ut stod maten på bordet som Johannes hade gjort, de är alltid lika gott när man slipper laga den själv :)


ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vilken lyx!!

2010-05-16 @ 20:18:05
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0