solig dag?

God morgon! Ser ut att bli fint väder idag med. Idag ska jag och Lowa åka in till stan men Anna och Thea, Thea ska till tandläkaren för första gången och då ska jag passa på att gå till systemet och handla lite inför lördag..
Ska försöka hitta en solhatt till Lowa, de går ju inte att ha mössa på sig nu när de är så varmt ute!
Måste verkligen köpa blommor som jag ska ha ute så vi får se om ja åker dit efter stan eller om jag tar de någon annan dag..

Trodde jag skulle ha världens träningsverk i kroppen idag efter ridningen men än så länge har den inte kommit, får den säker imorgon, jag skulle bli chockad om jag inte fick ;)

Nu ska jag göra mig iordning, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh va snällt;)

Loke var jätte duktig i går när vi gick till Hopman, inga probem alls. Du vet att du är välkommen o rida på Freij med så går ja med me Loke=)

2010-05-20 @ 08:48:04
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0