Otursdag?

Idag har jag haft världens otur? Man kan ju undra va fan jag har gjort?
Dagen började med att jag slog i stortån i en ströskel och då började helvetet.
Allt har gått åt helvete idag..
Skulle ringa och beställa vagnen idag men inte gick de att göra de utan man var tvungen att åka dit och köpa den! Okej tänkte jag, och så skulle jag se att den färgen som jag hade bestämt mig för fanns kvar och inte fan gjorde den de, och de skulle ta flera veckor att beställa den.. FAAN!!

För en liten stund sedan skulle jag gå ner till källaren och tror ni inte att ja fick en spil i tån, hade dock på mig ett par skor med tunn sula men inte trodde jag väl att ja skulle få en spik i tån för det!!

Ska stax åka till Anna(Gustavsson) och kolla när hon bakar och jag hoppas inte min otur håller i sig mer för då kanske de händer något på vägen? typ att ja får punka? eller att polisen skulle stoppa mig för att jag kör för fort? Haha nej ja skulle nog få böter för jag kör för sakta i så fall ;)

Önska mig lycka till, känns som jag behöver det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0