Loka päron!

Sitter och dricker lite Loka- päron, det är min nya favorit och nyttigare än Cola ;)
Har precis laggt Lowa för kvällen och innan de var jag och Lowa hos Anna och Ingrid (idag igen) och kollade hur det gick för dom och idag hade det gått så bra att dom hade sålt slut på allt bröd innan som stängde, snacka om att folk gillar de dom gör :)
Men innan ja åkte hade dom bakat lite mer så jag fick med mig en färsk limpa hem och det tackar ja så himla mycket för :)
Kollade även när Madde longera och red Ozzy och det gick bra, Lowa är helt galen i hästarna där och bara skriker och flaksar med armarna så fort hon kommer i närheten av dom..

Johannes är iväg och jobbar men när han sluta blir de varma mackor och en cider, OCH det är jag värd...


Ha en trevlig fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0