kvällsuppdatering.

Gör ett litet inlägg innan jag går in och lägger mig.
Har inte allt för mycket att skriva om men då har jag iaf uppdaterat..
Idag har jag och Lowa varit iväg till min syster och Thea, vi skulle ha åkt in till min andra syster(Linn) och hälsa på men då skulle de komma en och köpa min syster(anna) bil, så vi fick stanna hemma.
Sen gick jag hem och fixade lite käk och sen vidare till min mamma, eftersom vi åker till göteborg på fredag ville ja träffa henne, mamma kär som man är ;)

Just nu sitter jag och Johannes och tittar på Efterlyst och efter de blir de sängen Ska in till stan imorgon och handla hem lite mat tilll Johannes så han har i helgen när jag är borta och sen bort till min syster (Linn) och hälsa på och sist men inte minst ska vi kopla in bilbarnstolen i henne bil eftersom vi ska ha den till göteborg i helgen!!


God natt!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0