kvällssmörgås!

Nu har jag och Johannes precis ätit en kvällssmörgås och kan ni gissa vad det blev för bröd? Ja självklart är de Anna och Ingrids bakade bröd.
Åkte dit efter jag hade lagat mat och ätit, Lowa börjar känns sig hemma där nu ;)
Det blev lite bröd och sen kunde jag inte motstå honungskolorna.

När jag kom hem därifrån så lekte jag och Lowa en stund i hennes rum tills det var dag för läggdags och hon somnade fort som vanligt men för en timma sen vaknade hon igen och vägrade somna om och bara skrek så jag gav henne en till vällingflaska så somnade hon om, men hon har knölat en del nu så vi får se hur natten blir ;)



Imorgon hoppas jag på sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0