Kan själv.

Nu har Josefine och Tommy åkt hem så nu kan jag skriva om de jag lovade att visa er.
Lowa har bleve allt mer intresserad av att stå själv utan att hålla i sig och först nu har hon fått balans att kunna stå själv längre stunder.
Numera står hon själv om man släpper henne och hon kan ta 3-5 steg själv men sen blundar hon och faller, skulle hon inte vara så feg skulle hon säkert kunna ta flera steg men jag tycker inte det är dålig ändå med tanke på att hon bara är 9 månader :)
Men hon tar sig iaf från vardagsrumsbordet till soffan själv utan stöd och de är några steg att ta för att komma dit.

 Min goa duktiga unge :)




(ta upp mig mamma)


(när faster kom blev jag jättelycklig)
 

(skriker så mycket jag orkar)

Duktiga duktiga lilla du!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Heehe vad duktig :) söt klädsel

2010-05-16 @ 11:24:30
URL: http://malliinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0