Happy.

Nu har vi för en stund sedan kommit hem från Josefine och Tommy, de va en trevlig kväll där!
Imorgon ska Josefine vara barnvakt åt Lowa medans jag är inne i stan och Johannes jobbar. Första gången vi lämnar bort Lowa en längre stund men jag har inget att oroa mig för eftersom Josefine är snäll och duktig med Lowa.
Jag ska iaf ut och dricka imorgon, så jag ska sova över hos min vän Anna på natten.. :)


Imorgon ska jag åka och hämta nya vagnen, jag längtar så och kommer ha svårt att sova sen ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh va roligt att få hem nya vagnen!

Det är med stor ära som jag ska ta hand om Lowa i dag, fasters lilla Prinsessa;)

Ses sen!

2010-05-22 @ 07:54:45
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0