göteborg

På fredag ska jag, Lowa, Anna,Thea, Linn och Mattias dra till göteborg och hälsa på våran kära syster med familj.
Ska bli skönt att komma bort ett tag från allt här hemma, slippa bry sig!
Har bara en sak som jag måste fösöka klura ut och det är vart ska Lowa sova? Jag kan inte lägga henne i en säng utan att hon kryper ut och golvet är inte att tänka på. Har funderat på att köpa en resesäng eftersom de är omöjligt att få henne att somna i famnen eller någon annan stans, hon måste ha en säng så jag kan lägga henne där och gå ifrån henne annars somnar hon inte.
Så de får nog bli en sväng till jysk och kolla på en där.



Jag saknar min syster som bor så långt ifrån mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0