Fredag.

Ja är jättedålig på att uppdatera, ja vet..
Idag var jag iaf in till stan, skulle hitta mig några kläder men dom vanligt hittade jag inget!
Det ända som fick följa med mig hem idag var ett par nya skor. ÄNTLIGEN!!!

Annars idag har jag inte gjort så mycket, åkte förbi Anna och Ingrids lilla butik och köpte en vitlöksdressing som jag länge tjatat om att jag vill ha ;) När jag kom in möttes jag av Andreas ansikte vid kassaapparaten och då slog de mig att Anna jobbade på bruket idag så Andrea skulle så i kassan åt dom :) så det var trevlig att prata med henne!
Sen åkte jag iväg och handlade Tacos till ikväll när Tommy och Josefine kommer ner :)



Ikväll hade jag tänkt att lägga upp lite bilder på min duktiga lilla flicka som lärt sig något nytt, så en bild kommer ikväll och tills dess får ni klura ut vad de kan vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0