Fika.

Imorse åkte jag som sagt in till Jenny och Liam, var hemma hos dom en liten stund och matade Lowa sen gick vi ner till stan och kollade i lite affärer och jag hade lite ärenden på apoteket sen mötte vi upp Jennie och Michelle vid 12 tiden och då gick vi och fikade sen efter en stund komma Sandra förbi och sätte sig. Efter vi hade fikat hade tiden draigt iväg så då var de dagt att knalla tillbaka till Jenny så Lowa fick sova och sen åka hem.
Det har varit en trevlig dag med lite sol dock blåste det lite kallt ;)

När jag kom hem var det dags att göra iordning maten och sen gick jag och Lowa bort till min mamma och hälsade på, de va några dagar sedan jag träffade henne så nu var det dax.

Och nu på kvällen har jag städat här hemma. Känns inte som jag gör något annat.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0