Buzzador

Idag kom mitt paket från Buzzador. Jag har verkligen väntat och väntat på att få hem det och idag fick ja det!
Det innehöll två krämer för finnar och porer!
Jag har redan testat och jag måste säga att de över förväntan, efter jag har duschat eller sköljt mitt ansikte måste jag alltid smörja mig med en kräm för att inte vara så torr men de behövde jag inte nu och jag hoppas de håller i sig för då är de verkligen något som jag behöver köpa hem ;)

I helgen ska jag hem till Andrea och där kommer vi vara ett gäng tjejer och då ska ja dela ut lite produkter och även ta kort som jag kan lägga upp i blixtrapporten! 


 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fasen va bra, kommer dom krämerna att finnas o köpa nånstans?

2010-05-17 @ 21:40:33
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0