Äntligen hemma.

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga och de kan ja hålla med om, helgen har varit kanon på alla sätt och vis och nu har jag fått mig en dos av familjen Jonsson.
Men de är allt bra skönt att komma hem både för min och Lowas del, Lowa har varit jättesnäll med tanke på allt nytt, mycket folk omkring henne och allt annat som inte är som hemma.
Dock va hon en liten bråkstake igårkväll, hon somnade som vanligt vid 7 tiden men kl 9 vaknade hon igen och skulle minsann inte somna om.
Gick och la mig med henne vid halv 11 och skulle försöka få henne att somna men då skulle hon bara leka och absolut inte ligga ner, men stax efter 12 somnade hon äntligen.. ;)
Va nere på Allum igår och handlade lite, va meningen att jag skulle hitta något till mig själv men som vanligt blev de en massa kläder till Lowa. 

Köpte även Lowas första docka också, jag skulle in och kolla efter lite leksaker till henne och fick se en docka som jag visade henne och hon blev helt tokig och skulle inte släppa taget om den och då hade jag inte mage att ta den ifrån henne, hon tycker de är jättekul att slå och pussa den i ansiktet ;)


Nu orkar ja inte skriva mer, de blev ett blandat inlägg men de får ni stå ut med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0