Träning.

Har precis kommit kommit hem från en skönt träningspass. Det är så skönt nu efteråt och bara sitta och ta det lungt, det blir snart en kaffekopp sen blir det duschen!

Johannes har ju köpt en ny bil i förra veckan en Caddy och jag har inte provat att köra den än så jag passade på idag när jag skulle köra själv och det va inte lätt, för det första är det svårt att veta vilken växel man lägger i, den är jättevinglig att köra så ja for över hela vägen och man ser inte så bra bakåt eftersom det är en skåpbil MEN det bästa med den här bilen är att den är lätt på koplingen så jag fick inte ett ända kärringstopp och jag varvade inte som en gamal kärring så ett + till den bilen ;)
Brukar annars med den andra bilen varva så bilen nästan är på väg att explodera och sen brukar ja få typ 100 kärrningstopp innan ja ens kommer iväg ;) skämt åt sido, så illa kanske det inte är men ja ni fattar nog;)



Nej sluttjatat nu ska jag ta en kopp kaffe sne blir det duschen, ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0