träning..

Nu har jag tränat klart, idag va det riktigt jobbigt men de beror nog på att det va ett tag sen jag tränade! Men det är skönt nu efteråt och jag är nöjd!
Förhoppningsvis blir det träning på onsdag också men imorgon blir det en lååång promenad och jag hoppas det blir fint väder imorgon också!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen så det blir morgon någon gång så jag kan pussa på min lilla prinsessa! Jag får verkligen seperationsångest så fort jag inte är med henne.. ;)



Tack för mig!


Ps, är det någon mer än jag som har skitsvårt med att komma på vad man ska skriva för rubrik?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej det har jag oxå proböem med=)

2010-03-16 @ 18:49:43
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0