tisdag.

Har inte riktigt haft till att blogga så mycket.
Började iaf dagen halv sju imorse med att ge Lowa mat och sen börja dra ännu mer tapet men nu är de snart dax för att börja spakla och måla tak, element och dörrkarmar. Ska åka in någon dag och välja ut vilka tapeter det ska blir.
Runt 11 knallade jag bort till min syster en liten sväng och hälsade på sen gick jag hem och drog lite tapet till ;)
På eftermiddagen har jag varit hos min mamma och hälsat på, har inte varit där på några dagar så det va kul att träffa henne!!!

Imorgon ska jag och Lowa åka in och ta en fika med Jenny och lillplutten Liam och sen gå till babycafet:)





Jag saknar maxi. Jag vägrar att handla på coop!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja, dyrt på coop :( Vi funderar på att åka till Willys i kga och börja handla nu.

2010-03-06 @ 11:07:29
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0