stort steg.

Idag har ja gjort ett stor steg i mitt liv, eller de är inte så stort men jobbigt ;)
Jag har nämligen flyttat ner Lowas säng längt ner i vårat sovrum. Förut har hennes säng stått intill min sida av sängen så jag kan lägga min hand på henne om nätterna, men nu tyckte jag de va dags att börja vänja henne vid att inte ha mig vid sin sida hela natten. Jag kommer säkert få springa upp några gånger om natten för att ge henne tutten men de är värt ett försök. Hoppas att hon sover bra så och att hon inte känner sig allt för ensam i sin stora säng..



Mammas skatt!!



Kommentarer
Postat av: Agneta

hej

vilken underbar sida du har

ja det med att lägga dom i egen säng är jobbigt men med vårt första barn hon låg där från vi kom hem från bb.Andra barnen låg jämte oss i 10mån sen fick han vänja sig vid spjälsängen, sen växarsängen vid 1år nu tredje barnet så sover hon hos oss än snart 7mån men ska lägga henne i sin säng jämte oss till att börja med..

va skönt att hon sover bra i sin säng och ha en bra fredag

2010-03-26 @ 08:11:39
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0