smygtittar

Sitter här framför datorn och smygtitter på andra avenyn samtidigt, har redan tittat på den en gång idag men får liksom aldrig nog av att se det! Vet igentligen inte varför jag har fastnat för den här serien för igentligen är det ju inget speciellt med den, den är ganska seg och det händer inte så mycket varje gång men ändå kan jag inte slita mig ifårn den. Sitter ofta och försöker prata igenom tv´n precis som om det skulle vara på riktigt typ såhär - men Liv kommer du inte ihåg att Hamsa inte fick någon stämpel!!
Ha Ha, ja så är det faktist, ja lever mig verkligen in i det!

Men men sluttjatat om det,nu ska ja hoppa ner i min sköna säng och hoppas att jag inte behöver gå upp kl tre och göra iordning en vällingflaska. Jag vet att jag igentligen inte ska klaga för jag har verkligen ett snällt barn som jag bara behöver stoppa in tutten i munnen på några gånger om natten, vissa barn håller ju sina föräldrar vakna flera timmar varje natt och så har jag det inte, vist att hon också kan vara jobbig vissa nätter men inte varje natt.. Min lilla skruttunge!


God natt, hoppas ni får en skönt natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0