sista kalaset.

Nu har jag haft sista kalaset och idag va det Johannes familj som kom och firade mig. Fick jättemycket fina presenter och jag är jättnöjd. :) Tack alla om medverkade :)
Tur att jag inte ska ha ett till kalas imorgon för nu börjar jag tröttna på tonfisktårta, det är typ det jag levt på i två dagar så nu får det räcka ;)
Annars idag har vi bara tagit det lungt här hemma, plockade undan lite efter igår och efter de tog jag mig en promenad i de sköna vädret, Lowa fick sen sova i vagnen ute på altanen och hon sov nästan 2 timmar ute så hon va pigg och glad sen när hon vaknade!

Nu har Johannes åkt och tränat innebany och Lowa ligger och sover så det blir att sitta vis datorn en stund sen blir det tv´n!





ha en trevlig kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0