onsdag...

God dagens, har inte blogga någon idag men jag har inte riktigt haft tid till det.
Vaknade ganska tidigt idag och  gjorde oss iordning för att åka och hämta Syrran och Thea och åka in till stan,åkte förbi utförsäljingen av maxi och kollade om dom hade öppet men de hade som inte så det blev en sväng in på Lidl och kolla men hittade bara påsk fjädrar och påsk kycklinar och sen åkte vi ner och mätte Linn på stan och tog en fika och sen hem.
Hemma har jag inte gjort så mer än att vikt tvätt och stoppa in en ny och efter de gick ja och Lowa till min mamma och hälsade på.

Har precis lagt Lowa men hon har inte somnat än, vet inte riktigt vad det är för hon brukar alltid somna på en gång efter maten men nu i två dagar har de tagit jättelång tid för henne att varva ner.
Inatt vaknade hon vid tre och va helt hysterisk och det gick inte att få henne att somna om så jag fick göra en vällingflaska och sen somnade hon.


Nu ska jag hänga en tvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0