min dag!!!

Kanske skulle ta och skriva lite om vad som hänt idag då?
Började iaf med att måla taklisten, blomhyllan och bakom elementet och stax efter det ringde min syster och fråga om jag ville med på en promenad till affären så vi gjorde oss redo för det och sen följde jag med henne hem till henne, vi satt även ute i solen medans barnen sov och det va riktigt skönt.. gassade på ganska bra mot husväggen..

Sen knallade jag hem och gjorde lite vardagssysslor och efter det gick jag bort till min mamma och hälsade på, ska även låna hennes bil imorgon så jag va där och hämtade den också.. Lowa var lika glad av att träffa henne som hon va av att träffa Lowa.

Imorgon ska jag fara in till stan och hälsa på Jenny, först blir det en fika på stan sen upp till öppna förskolan. Ska bli roligt att träffa hon och Liam och för en gångsskull göra något annat än alla vardagssysslor ;)

På torsdag blir jag hela 20 år, inte för att det känns som jag fyller år men. Kommer ihåg när man var lite och gick och räknade ner dagarna flera veckor innan, inte riktigt så längre!!
Detta kommer bli min första födelsedag som mamma så lite roligare än alla andra gånger är det allt ;)

Hoppas det duger? ;)






 (bilden är inte från idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0