Jättehandling.

Idag har vi verkligen storhandlat en massa saker, Först åkte vi till Ikea och handlade en byro till Lowas rum, en tripptrapphylla med låtor rosa lådor till Lowas rum, ljus och dukar till vardagsrummet och köket. Sen efter Ikea åkte vi till stuvbutiken och köpte en par randiga tapeter till Lowas rum så det kommer bli så fint när allt bli klart..
Och sist men inte minst åkte vi till on/off och köpte en systemcamera och en ny datorn. jag är supernöjd med cameran och bilderna bli jättefina, datorn har vi inte startat än så det vet jag inte hur den är men kan inte tänka mig annat än att den är bra :)

Nu ska jag fixa med alla mina saker sen blir det en dusch!!



Lägger nog upp lite bilder sen som jag har tagit idag:) jag är nöjd!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud va kul att ni hittade så myckrt saker, får komma ner o inspektera nån dag=)

2010-03-07 @ 09:05:04
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0