huvudverk.

God eftermiddag. Nu sitter jag här med världens huvudverk och är yr. har varit så sen i morse och inte fan ger det sig. Hoppas att de blir bättre snart för jag behöver plocka undan här hemma och snart vaknar lilla fisan ;)
Idag har jag storhandlat på Willys, det är så underbart att ha massa mat hemma ;) haha..
Vet inte riktigt vad det blir för smaskigt ikväll men tror de får bli lite tacos, de går ju alltid ner ;)
 

Imorgon ska jag ha Perfect Home party hemma hos mig så de kommer massa folk, första gången jag har de och det finns så mycket fint som skulle passa bra här hemma. Har iaf bestämmt mig för en sak som jag ska ha..



Nu ska jag lägga mig ner och se huvudveken och yrseln försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0