God Morgon.

God Morgon gott folk, har precis ätit frukost och nu sitter jag här. idag vaknade Lowa kl halv 8 och det va riktigt skönt att få sova lite längre imorse för annars brukar hon vakna kl sex och vill gå.
Gick och la mig ganska tidigt igår så ja är utvilad, vet inte riktigt vad det har bleve med mig har annars kunnat varit vakn till 1 på natten utan problem och nu har jag jättesvårt att hålla mig vakenn till kl tio..

Idag blir det lungt för våran del, ska ta och knalla bort till min syster och Thea och sen gå till våran mamma och ska försöka få med mig lite påskris hem så jag kan påskpynta här hemma, är igentligen inte så mycket för att pynta till påsk men lite ris kan man ju iaf ha ;)




Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg!:)

2010-03-21 @ 10:03:40
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0