Fy fan!!

Det är det ända jag kan säga just nu, vilken dag!!!
Min dag började bra, åkte in och hämtade upp Jenny och sen vidare till Öppna förskolan och där va det jättetrevlig. Lowa var dock väldigt tyst och satt det med sina stora blå och bara tittade. Min älskade lilla skrutta.. När vi sen skulle gå gick jag förbi kiosken nere på sjukhuset för att köpa mig en dricka då jag upptäcker att min plånbok är bort, tänkte för att jag hade glömt den i bilen men inte det heller!! Trodde först då att jag hade tappat den någon stans och att jag skulle ringa polisen när jag kommer hem för att säga att jag tappat den men hinnner inte mer än in förens telefonen ringer och det va polisen, han betättade att han hade en plånbok som någon hade hittat i en pappaerkorg! Hur i helvete hade den kommit dit tänkte jag. Det är alltså någon jävel som har snott den ifrån mig på öppna förskolan!! Det trodde jag verkligen inte att jag ska behöva bära på min plånbok där men tydligen, jävla idiot kan jag bara säga!! Är så arg och besviken på den som tagit den och kan inte förstå hur en människa kan ha sånt samvete att sno någon annans plånbok, tur var väl att det inte låg så mycket pengar i och mitt bankkort blev också snott, men nu är det sperrat och jag har gjort en polisanmälan!!
Jag som skulle ha åkt och handlat fika tills imorgon när mina vänner kommer ner och grattar mig!! Tack ditt jävla pucko!!



Har fan inge mer att säga!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Håller med dig, vilka jävla puckon det finns!! Och på ett sådant ställe, stackars barn till den som snodde den!

Men i morgon blir en super duper bra dag ska du se! Ses i morgon :)

Puuusss!

2010-03-10 @ 22:20:00
URL: http://bagerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0