fredag

God morgon.
Idag är det bästa dagen på veckan, och idag kommer det bli en bra dag tror jag!
Ska snart ta och rignga min syster och se om hon ska med på en promenad till affären, behöver köpa pizzadej och riven ost för ikväll bli det hemagjord pizza..
Nu har vi iaf äntigen spacklar klart alla väggar i Lowas rum så imorgon blir det en tripp till Kd och kolla tapeter där, hittade inte några som föll i min smak här i stan! Och när vi ändå är där blir det en tur till Ikea och köpa saker till Lowas rum, duk, ljus och lampskärm till köket och vardagsrummrt. Och sen ska jag även släpa med Johannes till någon affär med barnvagnar, måste börja kolla på en ny och jag vet inte alls vad jag vill ha det finns ju en uppsjö med vagnar så det är svår att bestämma sig ;) Och jag vill ha en som man kan ända färdriktning. Men jag kommer verkligen få släpa med han eftersom han hatar affärer..




Nu ska jag ringa min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0