datorn tillbaka.

Nu har vi äntligen dator igen, Johannes åkte iväg till on/off och dom fixade datorn åt oss, vet inte riktigt vad som hade hänt men den hade hängt sig när man skulle logga in så nu är det kirrat! Dock har jag inga bilder på den än och har inte riktigt haft tid eller ork till att lägga in dom..
Annars idag har jag och Lowa varit och Anna G och hälsat på hemma hos hennes mamma, hon är hund och husvakt. Andrea var också där så vi drack lite kaffe och tjatade och innan jag åkte därifrån gick vi på en liten promenad i det sköna vädret och efter det åkte jag till min mamma och hälsade på, hon ville gärna se när Lowa kröp så jag har varit där någon timma.

Ikväll har vi ingenting planerat så de blir nog till att titta på tv och mysa, men nu ska jag lägga Lowa så hon får sova en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0