dålig..

Jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera men har inte hänt alla för mycket dom senaste dagarna.
Jag har för de mesta varit hemma och städat, varit ute och gått och varit hos min syster en sväng.

Nu på eftermiddagen har jag varit nere hos Anna och hennes mamma i deras bageri och tittat på när dom bakade, längtar tills dom öppnar så man kan komma dig och köpa deras supergoda bröd :)


Ska snart kasta mig och Lowa i duschen sen blir de sängen för henne. Johannes är iväg och jobbar ikväll så det är bara hon och jag hemma :)

Imorgon blir de en tripp in till stan för mig och Lowa och även Anna och Thea. sen på kvällen kommer äntligen min syster med familj från göteborg upp till påsk, ska bli jättekul :)



Nu ska vi duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0