Bloggtorka.

Kommer inte bli så mycket bloggande en liten tid framöver eftersom våran NYA bärbara dator är sönder så vi måste åka och lämna in den, har inte riktigt tid och ork att sätta mig nere i källaren på den andra datorn att skriva. Men jag hoppas att de fixar sig snabbt för ibland är det så tråkigt utan dator ;) Annars idag har det inte hänt så mycket mer än att jag och Lowa gick till min syster och Thea och sen planterat om blommorna.

Har iaf en mycket roligt sak att berätta, min lilla lilla skruttunge har börjar krypa här hemma och det är så roligt att se henne. Det går inte så jättebra än men hon lär sig snabbt!
Ikväll ska vi åka och hälsa på Tommy och Josefine, ska blir roligt att träffa dom!



Nu måste jag gå upp och se om min lilla tös fortfarande sover..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0