Besök.

Åååh nu börjar det hända saker i Lowas rum, imorgon ska vi börja spakla så nu känns det som om de börjar hända något. Och imorgon åker jag in till stan och kollar tapeter ev beställer om jag hittade det ja vill ha annars åker vi till Kd i helgen och kollar om stuvbutiken har något, dom brukar också vara lite billigare på tapeter. Sist vi va där och köpte den röda tapeten till sovrummet va det 50 kr billigare än här i stan, vist det är inte jättemycket men köper man några rullar så det ju värt det!
Hoppas jag hittar den limegröna med stora stjärnor, vill så gärna ha den! Hoppas, hoppas!!


Nu på kvällen har Tommy och Josefine varit här och hälsat på, alltid lika trevligt :)



Ni missar väl inte att Andra Avenyn börjar idag? De har ju varit uppehåll på grund av OS. Jag har iaf redan tjuvtittat på progrmet imorse men det är så bra så jag ska kolla sen också! Efter det blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0