barnmässan.

Nu har jag för en liten stunde sedan kommit hem från karlstad.
Kl 09:15 ställde vi oss i kön in till barnmässan som öppnade kl 10:00 och de var redan kö när vi kom dit men inte så lång. Dom 100 första som kom in fick en påse med saker, blev dock besviken eftersom de var blöjor till nyfödda och de är ju inget jag har användning för så jag gav bort dom till min syster eftersom hon kommer behöva dom i augusti ;)
Inne på mässan fick man även lite gratis saker och även annat man kunde köpa, kom dock bara ut med två påsar med vanlijkrokar till Lowa. 
Efter de åkte vi till bergvik och gick där och kollade lite kläder, hittade en tunika på gina tricot.
Var ute och letade vårjacka till Lowa men hittade ingenting till henne vilket brukar vara ovanligt ;)


Ikväll åker vi hem till Johannes mamma och pappa och hälsar på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0