1 år sedan.

Åh herre gud jag har ju glämt berätta, igår va det ett år sedan jag och Johannes va på ultraljud och såg våran stora kärlek för första gången och den största lycka jag någonsin har varit med om. Mitt lilla gryn som växte i min mage och som JAG fick bära på, det är något helt underbart! Att förklara sin kärlek till sitt barn är svårt att beskriva och som måste upplevas för att förstå. När jag fick upp Lowa på mitt bröst efter många timmar kämpande och slit är man den lyckligaste mamman i världen, jag minns att jag var så stolt över att ha klarat den största rädlan i mitt liv, att föda ett barn!
Det bästa är att veta att hon är min och ingen kan ta henne ifrån mig!
   





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0