Utbildning/ridning!

Imorse steg ja upp tidigt för kl 9 skulle jag iväg på datautbildning inför sommarjobbet. Det gick riktigt bra och de mesta fattade jag så nu bara längtar jag tills jag börjar jobba. Ska även iväg på förflyttningskurs imorgon, känns lite tråkigt att gå för allt med förflyttning kan jag men dom skulle prata om mycket annat som jag behöver veta så de är lika bra att gå dit :)
Under tiden jag var iväg så passade min syster (Anna) Lowa och eftersom hon har en syskonvagn så fick hon följa med henne och Thea på stan. Dom hade haft det jättekul i vagnen även fast dom va trötta, va den ena på väg att sova så va den andra där och pillade och tvärtom ;)

När jag kom hem lagade jag mat och sen åkte ja bort och red med Sanna, de blev en härlig tur i skogen.
När vi hade kommit en bit möter vi herr älg, jag och sanna höll på att hoppa ur skinnet ;)
Nu är jag iaf helt slut efter den här dagen och de ska bli skön att lägga sig sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0