sola.

idag har det varit toppenväder igen, dock har de blåst lite men de gör absolut ingenting för då känns de inte när solne bränner ;)
Gick bort till min syster idag igen så barnen fick bada ihop, Lowa tyckte efter en stund att de inte va roligt eftersom vattnet hade bleve kallt!
När jag kom hem slängde jag Lowa i sin säng och jag gick ut och la mig på gräsmattan och solade lite, kände inte när jag låg att solen stekte på eftersom de blåste och jag kan ju bara säga att jag är solbränd, hade nästa glömt bort vad ont de gör ;) Men förhoppningsvis kan man bli lite brun de här året!!

Har även plockat undan här hemma, dammsugit, hängt tvätt och ringt viktiga samtal så nu känns allt lite bättre ;)
Ikväll blir de mys framför tv och bara njura av sommaren!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kika gärna in i min blogg. Jag har en giveaway där man kan vinna valfritt plagg ur min nystartade minishop. Har min giveaway för att fira att jag faktiskt uppfyllt en dröm och startat en liten egen bloggshop och det hade varit skoj om så många som möjligt visar intresse för det jag gör. Så klart! Hihi!



2010-06-03 @ 19:57:01
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: Jenny

ajaj till och med jag har lyckats bränna mig i år som typ aldrig har gjort de för ut.



Duktig du är som städar i fixar :)

2010-06-05 @ 08:31:47
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: Linn

Haha stackars Lowa som får bli slängd ner i sängen ;)

2010-06-11 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0