Sallad..

Nu har jag precis tyckt i mig en god sallad, idag blev det en kasslersallad och den är supergod. Brukar steka kasslern lite innan men grillkrydda så den inte bli så seg och då blir salladen helt underbart god. ;)
Orkar verkligen inte äta varm mat när de är sån värme ute, ja håller på att smälter!!!

Annars idag har jag varit borta till min syster, och som jag skrev igår skulle Lowa och Thea få bada i poolen och det var en riktig höjdare. Dom njöt verkligen när dom fick sitta och plaska runt och svalka av sig lite..

Kl 4 ska jag iväg till sörtorp och rida med Anna, jag hoppas de blir lite svalare så det inte blir så pötthett, men vi rider nog i skogen och där är de ganska svalt ändå :) Ska iaf bli skönt att rida, rensa tankarna lite och de kan ja säga att ja behöver just nu så därför sitter de fint men en liten ridtur!!! ;)

Ha en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt :) Då va lowa nöjd kan jag tänka mig :)

2010-06-03 @ 09:51:15
URL: http://emeliekihlman.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh va god salladen verkar va, får jag prova någon dag.

2010-06-03 @ 15:35:33
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0