Present..

Härligt väder har vi haft idag, trodde ett tag att ja skulle smälta bort ;)
Var iaf in till stan och träffade Jenny och Liam, vi gick ner och fikade på stan och sen gick vi runt i lite affärer, skulle även köpa present till Johannes och jag hittade faktist något jag tror han blir glad för(kommer inte skriva det här ifall han läser)
sen var jag och Jenny på jakt efter badankor, gick först till liten&stor men där hade dom inga så vi knallade vidare till den andra barnaffären som finns här i stan och där hittade vi äntligen några ;)
Så imorgon om de är fint väder ska jag gå bort till min syster och Thea och blåsa upp lila poolen så dom får bada, ska bli kul att se om dom tycker om att bada ihop.



Ibland kan livet bara kännas piss och man undrar vad jag har gjort för ont för att få gå igenom de här?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så nu har jag uppdaterat;)

2010-06-01 @ 20:52:18
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0