paket..

God Morgon. Idag känner jag mig inte alls pigg, trött i kroppen och ögonen vill inte alls hänga med men de är bara att kliva upp och slänga mig och Lowa i duschen och försöka vaknat till.
Ska åka in och träffa Jenny och Liam idag, vi ska gå ner på stan och kolla en present till Johannes eftersom han fyller år på lördag och sen ska vi nog gå och äta mat någon stans :)
Det är toppenväder ute idag och mitt humör är på topp, dagen kommer bli bra!!!


Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Johannes? Kalsonger har jag köpt jämt så de känns inte så roligt att ge han det.. Jag vill komma på något klurigt som han verkligen vill ha så han bli överaskad när han får de! Men va skulle de va?



Ha en solig bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0