dåliga jag..

Åååh vilken bloggtorka de är här, men jag har inte haft någon lust allt att uppdatera.. Jag har inte gjort då himla mycket som är värst inressant att skriva om men nu fick ja tillbaka lusten igen så jag hoppas den håller i sig..
Idag har det iaf varit en mycket tråkigt dag men typ storm och regn ;) Hade iaf planeratat att rida idag men lusten färsvann när ja öppnade ögonen i morse och såg vad dåligt väder de var!
Men igår blev de en tur själv i skogen på både Loppan och Donkan så ja var helt död efter ja kommit hem, inte van att rida två hästar på samma dag men kul var de. Jag hade fullt upp men att ens ta mig fram med Donkan medans Loppan va precis tvärt emot, kunde knappt hålla in henne..
Jag hoppas iaf att de bli bättre väder till veckna så ja kan rida lite då.

Annars på dagarna har jag inte gjort då mycket..
I veckan ska jag på utbildning mån-tis, onsdag ska jag förhoppningsvid träffa Jenny..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir de mys med Johannes ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Du vi kan inte ses på onsdag för då kommer Kims mamma o ska sova hos oss tills på torsdag.

Men jag kan på fredag om du kan då?

2010-06-14 @ 18:20:26
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0