stan!

Hej och hå idag är jag verkligen trött eftersom jag har bleve "van" att sova på dagen och idag kunde ja inte göra de så jag känner mig verkligen helt död..
Men eftersom jag skulle upp och iväg in till stan så va de bara att gilla läget, skulle iaf in till mödravården idag och prata om mina p-piller och sen skulle jag iväg och handla lite men när jag väl står där och ska in på maxi så kommer ja på att jag hade glömt min plånbok hemma så de va bara att ringa mamma som jobbade och fråga om jag kunde ta henne kort i stället och de fick ja givetvis så nu finns de iaf lite i kylen :)

När jag kom hem började jag med maten och sen drog jag iväg och red en sväng i skogen, de va jätteskönt men alla dessa jävla mygg blir jag tokig på. Vad är dom bra till???!!

Imorgon blir att sova ut på morgonen för på kvällen börjar de jobb igen, men jobbar bara till kl två så de är skönt :)
Ska öven försöka komma iväg och bada också, idag tyckte ja de va lite för kallt ute så jag hoppas på bättre väder imorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0