Spöken?

Hopp nu har denna dag bara rusat förbi och inte har jag gjort något speciellt idag, vaknade runt 11 av att Johannes väckte mig och hade fixat käk ( han är väl ändå underbar) och sen åkte han iväg och jobbade och jag lekte lite med Lowa innan de blev dagx för henne att sova middag..
Efter hon hade vaknat så åkte jag iväg till Anna G och pratade lite och sen vidare till min syster och hälsade på en kort sväng tills vi skulle upp och hälsa på min mamma och där har jag varit tills nu.
Lowa ligger och sover och jag sitter och väntar på att Johannes ska sluta jobbet och sen kommer Josefine och Tommy hit med pizza som vi ska käka ihop och sen är de bara för mig att sätta mig i bilen och fara in och jobba.
Känner mig inte alls så pigg på de just nu men när man väl kommer dit så blir de skoj, hoppas denna natt går fort!!

Inatt när jag kom hem så hade jag väldigt svårt att sova på grund av min rädsla för SPÖKEN! Om man nu kallade de spöken? Men jag gör de iaf!
Tycker de händer saker runt omkring mig som inte bara händer sådär? Härom natten låg jag och Johannes i sängen när jag helt plötsligt hör ett "dunk" och kommer då på att de låter som någon ställer ner ett glas på bordet. Jag är helt säker på att de lät som de.
Det är flera saker som jag har reagerat på som jag tycker är konstiga och min rädsla över spöken bara växer. Jag är verkligen livrädd för de!!!!
Varför jag just tänkte på de inatt va för jag och en annan tjej jag jobbade med inatt satt och pratade lite om sånt, hon hade varit med om en del hemma hos sig och jag är GLAD att de inte är hos mig de är så för då hade jag verkligen inte bott kvar.
Buuuu va läskigt de är!!!

Nu måste jag fixa de sista här hemma innan de är dax för mat och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0