jobb..

Hoppsan, nu har blogglusten kommit tillbaka IGEN!! Kan tänka mig att ni har saknat mig ;) Ha Ha!!

Det har hänt lite sen sist ja skrev, har iaf börjat jobba nu under sommaren och jobbar endast nätter, har haft ganska mycket ångest och oro för de eftersom jag aldrig har jobbat natt förut och trodde ja skulle vara helt död men skenet bedrar, de är så himla skönt och kul och jag har inte ens varit i närheten av att somna! Har visserligen vara jobbat två nätter och en halvnatt än men ja tror inte de ska vara några problem..
Så eftersom jag jobbar har Johannes gått hem på pappaledighet/semester och allt funkar, vist saknar jag min lilla skrutta men de gör henne gott att vara hemma med pappa lite också!

Nu är jag iaf ledig tills onsdag och de ska bli skönt, imorgon är de tänkt att jag, Lowa, Anna och Thea ska åka och bada någonstans så jag hoppas på fint väder!

Idag har de inte hänt så mycket, sov till kl halv ett sen gjorde vi oss iordning och åkte in till Linn och Mattias och käkade mat ihop och efter de åkte vi ut till Johannes mamma och drack lite kaffe och sen vidare hem!

Ska sätta mig någon dag och kolla igenom lite sidor efter något snyggt kök eftersom vi ska göra om vårat. Vet inte alls hur ja vill ha de eller vilken färg men de lutar mest åt vitt eftersom de alltid funkar ;)

Nu har ja uppdaterat lite och hoppas att ja kommer fortsätta att blogga ett tag till, så ni har lite att prata!!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0