vårjacka.

Sitter och försöker hitta någon snygg vårjacka till Lowa men det är jättesvårt eftersom jag inte vet alls vad jag vill ha, ena stunden vill jag ha en röd andra stunden brun och ibland rosa. Men det har ju inte kommit ut så himla mycket vårkläder än så jag kan ju lugna mig och den verkar inte vara på väg heller-suck-


Imorgon på förmiddagen ska vi åka in till stan med syrran och Thea och STORHANDLA och sen till thaien (stavning) och käka mat, va ett tag sen nu och det ska bli jättegott.




Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du åt för mig med=)

2010-02-26 @ 15:13:21
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0