vaknar till liv.

God morgon! Sitter nu och försöker vakna till liv, är fortfarande sjuk men nu har jag iaf inte ont i halsen som tur är! Lowa börjar också bli bättre och hon har faktist sovit hela natten fick bara ge henne tutten en gång sen somnade hon om, men i morse när jag vaknade ligger min lilla skrutt på magen och sover, första gången hon lägger sig själv och somnar så. Hon lägger sig mycket på magen och verkar vilja sova så men hon brukar mest ligga och titta på allt annat och inte somna då men inatt hade hon lagt sig så och somnat utan att jag ens vaknat!

Idag ska vi gå bort till min syster och hälsa på, ska även ta med mig näsdroppar till Thea eftersom hon också har bleve sjuk.





Idag är det äntligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0