tidig morgon.

Nu har jag varit vaken ett tag, Lowa vägrar sova på nätterna/mornarna så det va bara att knalla upp och ge henne välling. Har hunnit med ganska mycket på morgonen, tänt pannan, slängt i en tvätt och hängt tvätt så nu snart blir det frukost för min del och titta på det nya avsnittet av Andra Avenyn. Ska föröska damsuga här hemma om Lowa tillåter mig att göra det eftersom hon har kommit in i en period då man absolut inte får lämna henne så hon inte ser mig och är det riktigt illa så ska man hellst sitta hos henne hela tiden annars skriker hon så hon knappat får luft! Så jag hoppas att ja kan damsuga för det behövs verkligen.

Ikväll blir det träning, mitt favorit pass Aerobix ;) Tycker verkligen det är superskoj! Före det ska vi till Josefine och Tommy och dricka lite kaffe.





Nu måste jag ta upp Lowa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0